Pravne informacije

Pravne informacije kompanije HiStack: prava i obaveze provajdera i korisnika u skladu sa važećim zakonodavstvom.

Opšte pravne informacije

Važi od: 01. 01. 2025. godine

Dobrodošli na zvaničnu stranicu kompanije HiStack (u daljem tekstu „Mi“, „Firma“, „HiStack“). Korišćenjem naše stranice i usluga, slažete se sa uslovima navedenim u ovom dokumentu. HiStack se obavezuje na zaštitu privatnosti korisnika i poštovanje zakonskih normi prema Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti (član 3, stav 1). Ovaj dokument pruža ključne informacije o pravilima, pravima i obavezama korisnika i kompanije. Mi kontinuirano radimo na unapređenju naših usluga kako bismo osigurali najbolje iskustvo za naše korisnike. Naša posvećenost inovacijama i transparentnosti garantuje da ćete uvek biti informisani o najnovijim promenama i unapređenjima.

VAŽNO

Informacije sadržane na ovoj stranici su isključivo informativnog karaktera i ne predstavljaju pravni savet. Pre donošenja bilo kakvih pravnih odluka, konsultujte se sa pravnim stručnjakom. Pored toga, zadržavamo pravo da povremeno ažuriramo ove pravne informacije, u skladu sa zakonodavnim promenama ili internim procedurama, i preporučujemo redovan pregled ovog dokumenta.

1. Korišćenje stranice

Svi korisnici su obavezni da se pridržavaju pravila korišćenja naše stranice. Neovlašćena upotreba, uključujući pokušaje narušavanja bezbednosti ili ometanja rada stranice, strogo je zabranjena. HiStack zadržava pravo da preduzme odgovarajuće pravne korake protiv pojedinaca koji krše ova pravila, u skladu sa Zakonom o informacionoj bezbednosti (član 6, stav 2). Naša platforma pruža sigurno okruženje za sve korisnike, sa redovnim ažuriranjima i implementacijom najsavremenijih bezbednosnih mera.

Korisnici su takođe odgovorni za tačnost podataka koje unose na našoj stranici. HiStack ne odgovara za greške nastale usled netačnih informacija pruženih od strane korisnika. Podaci koje korisnici unesu moraju biti precizni i ažurni kako bi se osigurala ispravna interakcija sa našim uslugama.

2. Zaštita podataka

HiStack prikuplja, obrađuje i čuva podatke korisnika u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti (član 2, stav 4). Svi prikupljeni podaci koriste se isključivo za unapređenje naših usluga i neće biti deljeni sa trećim licima bez saglasnosti korisnika. Naša politika privatnosti omogućava korisnicima potpunu kontrolu nad njihovim informacijama i garantuje transparentnost u obradi podataka.

Korisnici imaju pravo da u bilo kom trenutku zatraže uvid u svoje podatke ili njihovo brisanje. Za sve zahteve vezane za podatke, molimo vas da nas kontaktirate putem zvaničnog email-a. Nastojimo da odgovorimo na sve zahteve u najkraćem mogućem roku i osiguramo zaštitu vaših prava u skladu sa zakonskim propisima.

3. Uslovi plaćanja

Plaćanje za naše usluge vrši se u skladu sa dogovorenim uslovima prilikom zaključenja ugovora. Korisnici su dužni da osiguraju pravovremeno izvršenje uplata kako bi izbegli dodatne naknade ili prekid usluga. Naš sistem naplate je dizajniran da bude jednostavan i transparentan, omogućavajući korisnicima lak pristup svim relevantnim informacijama o transakcijama.

HiStack zadržava pravo da izmeni uslove plaćanja u skladu sa zakonodavnim promenama ili internim politikama, uz prethodno obaveštavanje korisnika. Svaka promena biće jasno istaknuta na našoj stranici, uz detaljno objašnjenje kako bi se osigurala potpuna transparentnost i razumevanje sa strane korisnika.

4. Ograničenje odgovornosti

HiStack nije odgovoran za bilo kakve direktne ili indirektne gubitke nastale korišćenjem naše stranice ili usluga, osim u slučajevima kada je to izričito predviđeno zakonom. Korisnici su dužni da obezbede sopstvenu tehničku zaštitu i sigurnost podataka. Naša kompanija ulaže značajne resurse u minimizaciju potencijalnih rizika, ali ne može garantovati potpunu zaštitu u svim situacijama.

Naša odgovornost, u svakom slučaju, ograničava se na iznos koji korisnik plati za korišćenje usluga, u skladu sa važećim zakonima. Podstičemo korisnike da nas kontaktiraju u slučaju bilo kakvih problema, kako bismo zajednički pronašli odgovarajuće rešenje.

5. Prava intelektualne svojine

Sav sadržaj objavljen na ovoj stranici zaštićen je Zakonom o autorskim pravima (član 9, stav 1). Korisnicima nije dozvoljeno da reprodukuju, distribuiraju ili na bilo koji način koriste naš sadržaj bez prethodne saglasnosti HiStack-a. Svako kršenje prava intelektualne svojine može rezultirati pravnim posledicama.

HiStack podstiče kreativnost i razvoj, ali strogo zabranjuje bilo kakvu zloupotrebu sadržaja ili neovlašćenu upotrebu našeg brenda. Za sva pitanja u vezi sa korišćenjem intelektualne svojine, molimo vas da nas kontaktirate.

6. Rešavanje sporova

Sporovi nastali korišćenjem naših usluga rešavaće se mirnim putem, u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima (član 186, stav 3). Ako mirno rešenje nije moguće, sporovi će biti rešavani pred nadležnim sudom u Beogradu. Naš cilj je izbegavanje sudskih postupaka kroz transparentnu komunikaciju i saradnju sa korisnicima.

Za sve dodatne informacije u vezi sa procedurom rešavanja sporova, korisnici mogu kontaktirati naš pravni tim putem zvanične email adrese.

7. Prava i obaveze korisnika

Korisnici su obavezni da se pridržavaju svih pravila korišćenja usluga i da koriste našu platformu na zakonit način. Svako kršenje pravila može dovesti do trenutnog ukidanja pristupa, uz mogućnost daljeg pravnog postupka. Korisnici takođe snose odgovornost za unos tačnih podataka i osiguranje poverljivosti svojih korisničkih naloga.

HiStack garantuje korisnicima pristup visokokvalitetnim uslugama i pravovremenu podršku u rešavanju problema. Korisnici mogu u bilo kom trenutku podneti sugestije ili žalbe, koje će biti razmotrene sa ciljem poboljšanja iskustva na našoj platformi.

8. Politika povraćaja sredstava

HiStack nudi politiku povraćaja sredstava u određenim slučajevima, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (član 54, stav 2). Povraćaj sredstava moguć je samo ako se podnese zahtev u roku od 14 dana od dana završetka projekta, uz dostavljanje validne dokumentacije. Povraćaj sredstava obrađuje se u najkraćem mogućem roku, uz obaveštenje korisnika o statusu zahteva.

Zadržavamo pravo da odbijemo povraćaj sredstava u slučajevima kada su usluge u potpunosti iskorišćene ili kada su prekršeni naši uslovi korišćenja. Naš tim je uvek na raspolaganju kako bi korisnicima pružio podršku i odgovorio na sva pitanja u vezi sa povraćajem sredstava.

9. Zadržavanje prava

HiStack zadržava pravo da izmeni, obustavi ili ukine bilo koji deo svojih usluga u bilo kom trenutku, uz prethodno obaveštenje korisnika. Sve promene biće jasno objavljene na našoj stranici, uz pružanje relevantnih informacija o njihovoj primeni. Naša kompanija posvećena je transparentnom poslovanju i stalnom unapređenju korisničkog iskustva.

Korisnici su obavezni da redovno proveravaju pravne informacije kako bi bili u toku sa eventualnim izmenama. Sve promene stupaju na snagu odmah po objavljivanju, osim ako nije drugačije navedeno.

10. Reklamacije i podrška

HiStack ozbiljno shvata sve reklamacije i ulaže maksimalne napore da ih reši na zadovoljavajući način. Korisnici mogu podneti reklamaciju putem zvaničnog email-a, uz detaljan opis problema. Naš tim će odgovoriti u roku od 5 radnih dana, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (član 83, stav 1).

Pored rešavanja reklamacija, naš tim je dostupan za pružanje tehničke podrške i odgovore na pitanja korisnika. Naš cilj je da osiguramo potpuno zadovoljstvo korisnika kroz efikasno rešavanje problema i kontinuiranu komunikaciju.

11. Ograničenja garantovanih usluga

Ako HiStack ulaže maksimalne napore da obezbedi kvalitetne usluge, određene situacije mogu biti van naše kontrole. Na primer, tehnički problemi izazvani višom silom (poput prirodnih katastrofa ili nestanka struje) mogu privremeno uticati na rad naše platforme. U takvim situacijama, korisnici će biti obavešteni o koracima koje preduzimamo kako bismo rešili problem.

HiStack ne garantuje potpunu nepogrešivost usluga, ali preuzima odgovornost za rešavanje svih problema u najkraćem mogućem roku. U svakom slučaju, korisnici mogu računati na našu profesionalnost i posvećenost.

12. Pravna usklađenost

HiStack posluje u skladu sa svim važećim zakonima i propisima Republike Srbije, uključujući Zakon o elektronskoj trgovini (član 10, stav 2) i Zakon o zaštiti potrošača. Naša kompanija redovno ažurira svoje interne procedure kako bi osigurala usklađenost sa svim zakonskim obavezama.

Korisnici mogu biti sigurni da sve usluge koje nudimo ispunjavaju najviše pravne standarde. U slučaju dodatnih pitanja o našoj pravnoj usklađenosti, slobodno nas kontaktirajte putem zvaničnih kanala.

13. Sugestije i povratne informacije

HiStack podstiče korisnike da dele svoje sugestije i povratne informacije kako bismo unapredili naše usluge. Sve povratne informacije pažljivo se analiziraju i koriste za dalji razvoj i poboljšanje naše platforme. Sugestije možete poslati putem email-a ili putem posebnog formulara dostupnog na našoj stranici.

Vaše mišljenje nam je važno, jer verujemo da zajedničkim naporima možemo stvoriti bolje okruženje za sve korisnike. HiStack ceni aktivnu ulogu korisnika u procesu unapređenja naših usluga.

14. Kontakt informacije

Za sve pravne upite, reklamacije, povratne informacije ili dodatne informacije, korisnici mogu kontaktirati HiStack putem sledećih kanala:

  • 1. Email: contact@histack.rs
  • 2. Adresa: Kosovska Mitrovica, Kosovo i Metohija, Srbija, Kralja Petra I bb

Naš tim je posvećen pružanju pravovremenih i profesionalnih odgovora na sve vaše zahteve. HiStack se obavezuje da pruži najbolje moguće korisničko iskustvo i ostane vaš pouzdani partner u svim poslovnim aktivnostima.